Description for the request
Հրավերի տեխնիկական բնութագրում նշված է՝ Մատակարարը պետք է ունենա տվյալ սարքի սպասարկման կենտրոն և ներկայացուցչություն ՀՀ-ում՝ ծրագրային և անհրաժեշտ տեխնիկական աջակցություն տրամադրելու համար։
Խնդրում եմ պարզաբանել՝ սպասարկման կենտրոն և ներկայացուցչություն ունենալը ինչպես՞ է ընկալվում՝ կոնկրետ գործող հասցեով առկա կենտրոն՞, թե բավական է ունենալ մասնագետ կամ պայմանագիր մասնագիտական ծառայություն մատուցող կազմակերպության հետ, որով կարող ենք բնութագրով նախատեսված ծրագրային և տեխնիկական աջակցությունը ապահովել։
- Attachment for the request:
Clarification
Հարգելի գործընկեր, ի պատասխան Ձեր կողմից ներակայացված հարցադրման հայտնում եմ, որ անհարժեշտ է առաջնորդվել տեխնիկական բնութագրում նշված պահանջներով, այն է՝ Մատակարարը պետք է ունենա տվյալ սարքի սպասարկման կենտրոն և ներկայացուցչություն ՀՀ-ում՝ ծրագրային և անհրաժեշտ տեխնիկական աջակցություն տրամադրելու համար։
- Attachment for the request: